For enden af den gamle Havn er der hver Tirsdag aften træf for gamle køretøjer over 25 år.
Det er alt fra knallerter, MC’er, traktorer, lastbiler og biler.
Det er ren nostalgi at gå en tur imellem de gamle køretøjer – og der er næsten garanti for smil på læben – med god stemning og køretøjsejere, der gerne fortæller – eller ligger øre til en god historie.
Der er afspærret for almindelige køretøjer til træffet – så hvis man kommer i bil, er der mulighed for at parkere først på havnen og gå ind på det afspærrede område.
Vel mødt